Hogere koppelingkunde
Vandaag heb ik nog wat meer spuitwerk gedaan (cilinders en wat klein grut) en het blok verder in elkaar gezet. Ik heb nog een voetpakking nodig en dan gaat de staande cilinder er weer op. De koppeling heb ik teruggebouwd met gebruik van een stapel 2e hands gesinterde platen. Ik weet nog niet of ik een (hele dure) slipper clutch koop of gewoon de platen vervang. Tot die tijd probeer ik deze oude platen. Ducati heeft maar een soort droge koppeling maar oneindig veel manieren om de platen te "stapelen". Allerlei diktes frictie- en tussenplaten, convex platen en vulringen worden in wisselend volgorde in elkaar gezet en elke expert heeft weer een andere methode... De methode uit mijn werkplaatshandboek probeer ik als eerste. Voor de volledigheid, van binnen naar buiten, 2 dikke tussenplaten-frictieplaat-convex plaat-frictie-tussen-frictie-tussen.... net zolang tot de stapel 2-3 mm onder de bovenkant uitkomt en eindigt op een tussenplaat. En let op de merktekens van tussenplaten, binnenrotor en drukplaat. Voorheen zat het heel anders met afwijkende onderdelen... en het werkte beroerd.
1 Comments:
さあ、今夏も新たな出会いを経験してみませんか?当サイトは円助交際の逆、つまり女性が男性を円助する『逆円助交際』を提供します。逆円交際を未経験の方でも気軽に遊べる大人のマッチングシステムです。年齢上限・容姿・経験一切問いません。男性の方は無料で登録して頂けます。貴方も新たな出会いを経験してみませんか
Een reactie posten
<< Home