woensdag, januari 4

Ducati ST2 veel voorkomende rampen

Vandaag heb ik van de eerste eigenaar wat info gekregen over de ST2, met foto.





Ik had al aan de vloeibare pakking resten gezien dat de cylinders los zijn geweest en dat het onderblok uit elkaar is geweest. Oorzaak blijkt een gebroken motorophanging bout te zijn geweest. Na het breken kan een carterhelft scheuren en dan kan alles uit elkaar om de carterhelft te vervangen. Omdat ik het bijna niet meer kan onthouden zet ik hier de lijst neer van veel voorkomende rampen bij de ST2:

:-) betekent dat het (nog) niet is gebeurd!

motor/frame bevestigingsbout breekt
dynamo stekker verbrand
achterwiel stellers lopen los :-)
dynamo bevestigings moer loopt los :-)
olielekkage cylindervoet verticale cylinder :-)
olielekkage kop verticale cylinder
scheurtjes in het frame :-)
kreunende koppeling
lekkende koppelingcylinder :-)
kwetsbare balhoofdkogellagers kapot (geen tonnenlager)
startmotor bedrading
doorslijten achterremleiding :-)
kromme remschijven voor :-)
benzineleidingen in de tank scheuren :-)
borging voorste kettingtandwiel faalt

Deze Stukgaatie heeft de meeste dingen al gehad gelukkig....

1 Comments:

At 9:56 a.m., Anonymous 逆円助 said...

さあ、今夏も新たな出会いを経験してみませんか?当サイトは円助交際の逆、つまり女性が男性を円助する『逆円助交際』を提供します。逆円交際を未経験の方でも気軽に遊べる大人のマッチングシステムです。年齢上限・容姿・経験一切問いません。男性の方は無料で登録して頂けます。貴方も新たな出会いを経験してみませんか

 

Een reactie posten

<< Home