vrijdag, januari 20

Open hart surgery

Na wat buurten op duc forums en overleg met Sieuw de Boer, Ducati specialist in Meedhuizen weet ik hoe ik de Italiaanse prinses ga aanpakken. De cylinder heb ik eraf gehaald en die ga op de kop passend slijpen met schuurpasta. Om herhaling te voorkomen kun je de kop met een hoger koppel vastzetten, 50 Nm in plaats van 38.5 Nm. Dat wil ik eerst bevestigen voordat ik het doe, het is wel een heel stuk meer en zou ook verkeerd af kunnen lopen.



Ik spuit de bovenkant van het blok met metallic zilver dat heel dicht in de buurt komt van de originele kleur. Zelfs zonder aflakken met blanke lak is het heel robuust. Met blanke lak glanst het te veel. De cilinders krijgen een laag hoogglans hittebestendig zwart. Door de lekkage is de bovenkant van het blok behoorlijk bruin geworden. Het lijkt zelfs op dat er ook een koelwaterlekkage vanuit de cilindervoetpakking is geweest.




De spanrol bevestigings boutgaten zijn voorzien van helicoils, dat is vast niet vanaf de fabriek! Een keer te vast gezet door die ene monteur?



En omdat ze zo mooi zijn....

1 Comments:

At 9:56 a.m., Anonymous 逆円助 said...

さあ、今夏も新たな出会いを経験してみませんか?当サイトは円助交際の逆、つまり女性が男性を円助する『逆円助交際』を提供します。逆円交際を未経験の方でも気軽に遊べる大人のマッチングシステムです。年齢上限・容姿・経験一切問いません。男性の方は無料で登録して頂けます。貴方も新たな出会いを経験してみませんか

 

Een reactie posten

<< Home