zondag, juni 24

Spanningsregelaar

Vandaag heb ik geprobeerd Annen te bereiken voor de Supersport dag. Ergens bij Kolham begon het verwende prinsesje te haperen. Ik herkende het beeld van een lege accu/slechte spanning-regelaar. Dan valt de toerenteller ineens terug naar nul en slaat de motor af. Bij lage toeren wil hij dan nog net blijven draaien. Thuis heb ik de kabels naar de spanningsregelaar doorgemeten met een ohmmeter maar er was niks aan de hand. Weer 100 euro voor een spanningsregelaar? Toen heb ik met de storing-diagram van Electrex gewerkt. Een verbinding die met een ohmmeter prima lijkt kan dus bij hoge stroom slecht zijn, dat was bij mij aan de hand. De hoofdzekering was losgetrild maar maakte nog wel contact.



http://www.electrosport.com/Images/fault_finding.pdf

2 Comments:

At 11:39 p.m., Anonymous Anoniem said...

Kwam je blog tegen via motor-forum.nl - Wilde eigenlijk om 22u in m'n nest liggen daar ik morgenochtend weer vroeg mag beginnen, maar criminelen wat een avontuur!

Hulde aan u voor uw kunde, discipline en doorzettingskracht!

Gaat zo voort!

 
At 9:57 a.m., Anonymous 逆円助 said...

さあ、今夏も新たな出会いを経験してみませんか?当サイトは円助交際の逆、つまり女性が男性を円助する『逆円助交際』を提供します。逆円交際を未経験の方でも気軽に遊べる大人のマッチングシステムです。年齢上限・容姿・経験一切問いません。男性の方は無料で登録して頂けます。貴方も新たな出会いを経験してみませんか

 

Een reactie posten

<< Home