maandag, december 11

Nieuw blok!

Voor een kleine 700 euro heb ik een tweedehands blok op de kop getikt die heel goed lijkt. Geen rare slijtage, schade of demontage sporen. Helaas heb ik 'm niet horen lopen. Toch maar eerst spuiten voordat ik hem monteer anders krijg ik later spijt.
De klepspeling is mooi op spec, een goed teken!

verticaal (opener, sluiter, vulplaat)

in: 0,10 0,05 4,40
uit: 0,10+ 0,15 5,15

horizontaal (opener, sluiter, vulplaat)

in: 0,10 0,05 4,35
uit: 0,10+ 0,10 5,20





2 Comments:

At 9:55 a.m., Anonymous 逆円助 said...

さあ、今夏も新たな出会いを経験してみませんか?当サイトは円助交際の逆、つまり女性が男性を円助する『逆円助交際』を提供します。逆円交際を未経験の方でも気軽に遊べる大人のマッチングシステムです。年齢上限・容姿・経験一切問いません。男性の方は無料で登録して頂けます。貴方も新たな出会いを経験してみませんか

 
At 12:27 p.m., Blogger Unknown said...

Ik ben zelf mijn monster ook helemaal onderhanden aan het nemen, alles is al gedaan alleen de carterdeksels moeten nog. Zoals u de deksels heeft gespoten ziet er erg netjes uit. Ik vroeg mij af wat voor lak en primer u gebruikt heeft? Is heb bv een hittebestendige lak, en zou u kunnen zeggen waar ik zo'n lak en primer het best kan kopen?

Ik hoor het graag van u!

Alvast bedankt, en geniet nog even van het rijden met de laatste zomerzon.


Groeten,

Robert

 

Een reactie posten

<< Home