zaterdag, april 8

Niet een storing...

Maar een combinatie van storingen. Als eerste vond een kabelbreuk in een las, een van Ducati zelf en niet van mij. Dat had ik dus niet verwacht.





Door het vele starten was mijn accu al snel leeg. Ondanks een nacht aan de lader kon ik nog maar een paar keer starten. Omdat ik een zeer kleine gel accu gebruik was ik bang dat het daaraan lag... toen ben ik gaan meten en kwam erachter dat mijn acculader kapot was. De Landrover heeft me eerst verder geholpen.



Toen begon ik er toch een beetje zat van te worden. Als ik het contact aanzette ging mijn brandstofpomp soms draaien maar niet altijd. Soms ging de pomp draaien en stopte niet meer. Dat was de aanwijzing die ik nodig had. De ECU van de motor laat de pomp een aantal seconden lopen als het contact aan gaat en schakelt hem dan af. Noem het maar de boot sequence om in computertermen te blijven. Ik had de computer al een aantal keren volledig spanningsloos gemaakt maar dat was niet voldoende. Toen ik de eprom (geheugen) eruit had gehaald en er weer in had gezet was het goed, dat was dus een harde reset. Druk op de startknop en hij brulde!

1 Comments:

At 9:56 a.m., Anonymous 逆円助 said...

さあ、今夏も新たな出会いを経験してみませんか?当サイトは円助交際の逆、つまり女性が男性を円助する『逆円助交際』を提供します。逆円交際を未経験の方でも気軽に遊べる大人のマッチングシステムです。年齢上限・容姿・経験一切問いません。男性の方は無料で登録して頂けます。貴方も新たな出会いを経験してみませんか

 

Een reactie posten

<< Home